Nowoczesna poczta otwarta na Placu Szembeka

Po 11 tygodniach adaptacji pomieszczeń Poczta Polska uruchomiła na Placu Szembeka pierwszą na Grochowie modelową placówkę.

Oddział, który powstał w miejscu zajmowanym ostatnio przez sklep spożywczy ma nowoczesny wystrój i wizualizację. Poza placówką na Placu Szembeka, klienci Poczty Polskiej mogą korzystać już z takich punktów na ul. Kazimierzowskiej i Alei Niepodległości w Warszawie.

Stary oddział, który był zamknięty od 17 listopada 2012 roku również przeszedł gruntowną przebudowę i od dziś będzie służył wyłącznie klientom biznesowym oraz jako zaplecze dla listonoszy.

Na klientów indywidualnych w nowym punkcie bliżej ulicy Grochowskiej czekają same niespodzianki. Oddział, którego powierzchnia wynosi około 370 m2 nie posiada  tradycyjnych okienek... Zostały one zastąpione nowoczesnymi stanowiskami do obsługi klientów. Dzięki temu mają oni łatwiejszy dostęp do usług - także przez całą dobę.

"Jednym z naszych najważniejszych celów jest poprawa jakości obsługi" - podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej i dodaje - "Poczta stawia na rozwój nowoczesnych, przyjaznych dla klientów placówek, zlokalizowanych w dogodnych dla nich miejscach. Nowe punkty powstają tam, gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej".

Takim przykładem jest właśnie placówka przy placu Szembeka na Grochowie. Nowe placówki mają jasno wydzielone strefy usług: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), czy bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy). Do dyspozycji klientów są także:

  • strefa samoobsługowa, gdzie dzięki automatycznym urządzeniom, przez 24 godziny na dobę, klienci mogą odbierać i nadawać listy i paczki;
  • samoobsługowa strefa handlowo-filatelistyczna, w której zakupić można kartki pocztowe, koperty, prasę, artykuły biurowe a także walory filatelistyczne;
  • strefa obsługi klientów biznesowych, zapewniająca komfortowe warunki korzystania z usług.
Poczta na Placu Szembeka będzie otwarta o godzinę dłużej niż przed remontem tj. do godziny 21.00. Całodobowo będzie można skorzystać ze strefy samoobsługowej.

Wszystkie nowe placówki uruchamiane są według standardu obejmującego jednolitą kolorystykę, aranżację, wykończenie i funkcjonalność. Za obsługę klientów odpowiada profesjonalny i przeszkolony zespół, który na Placu Szembeka liczy około 100 osób.

Do końca roku w całej Polsce pojawi się około 50 podobnych placówek.

Poczta Polska stawia na poprawę jakości obsługi klientów - to jeden z najważniejszych elementów jej strategii. Spółka już dziś w istotny sposób przyspieszyła doręczanie przesyłek i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Uprościła ofertę i wdrożyła szereg produktów m.in. na rynku paczkowym. Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług, czyli np. poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem.

Poczta Polska zatrudnia obecnie ponad 90 tys. osób i posiada sieć liczącą ponad 8300 placówek, jest jednocześnie największym pracodawcą na terenie naszego kraju.
Źródło: Portal Twoja Praga
2013-03-06 13:50 1214

Komentarze

Ten materiał nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz

Twój mail będzie nie widoczny.